Surfmore’s

Ofte stillede spørgsmål og svar

Min bestilling

Har du lagt en ordre hos os, og har spørgsmål til din bestilling? Herunder finder du svar på de mest stillede spørgsmål.

 

Hvordan og hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dit ordrenummer fremgår øverst på din ordrebekræftelse, som vi sender kort efter, at du har lagt din bestilling hos os. Dit ordrenummer bliver tilsendt på mail, og ser ud som følgende: #12345

Har du problemer med at finde dit ordrenummer, anbefaler vi, at du først og fremmest tjekker dit spamfilter.

 

Kan jeg ændre størrelse i min ordre?

Hvis din ordre endnu ikke er afsendt fra vores lager, kan du godt ændre størrelsen. Hvis prisen på den vare, du ønsker at ændre til, er højere, skal du indbetale det resterende beløb. 

Hvis prisen på varen er lavere, trækker vi beløbet, som den nye vare koster.

Hvis du ønsker at ændre hele din ordre eller dele af den, kan du kontakte os her eller på kontakt@surfmore.dk 

Hvis du ønsker at ændre størrelsen på dit køb, bør du kontakte os hurtigst muligt.

 

Kan jeg ombytte min ordre?

Vi tilbyder ikke ombytning af din ordre. Vi anbefaler, at du sender din vare(r) retur, og herefter lægger en bestilling på ny. På denne måde kan vi også sikre os, at der ingen fejl sker og samtidig slipper du for papirarbejde, når der skal udfyldes ombytningsblanket.

Du kan læse alt om returnering her.

 

Kan jeg annullere hele min ordre eller dele af den?

Såfremt ordren endnu ikke er afsendt fra vores lager, kan du godt annullere den eller dele af den.

For at annullere hele din ordre eller dele af den, skal du kontakte os i vores kontaktformular, som findes i bunden af hjemmesiden.

 

Hvorfor har jeg ikke modtaget jeres e-mails?

Det sker meget sjældent, at du som kunde ikke modtager vores mails. 

Derfor anbefaler vi i første omgang, at du tjekker dit spamfilter, for her kan de til tider godt gemme sig.

Hvis du ikke finder vores mails i dit spamfilter, bør du tage kontakt til os, og så tjekker vi op på, om din ordre er lavet med den rette email, eller om fejlen ligger hos os.

Du finder vores kontaktformular i bunden af siden.

 

Levering

Herunder finder du alt vedrørende levering.

 

Hvor lang er leveringstiden hos jer?

Vi har dag-til-dag levering på en lang række af vores produkter. Bestiller du en vare, hvor der er dag-til-dag levering inden kl. 13:00 på en hverdag, vil den som oftest blive leveret den efterfølgende dag.

Det er ikke alle varer, vi har på vores fysiske lager, hvorfor du ved nogle produkter, kan forvente en længere leveringstid. Vi skal derfor først have varen hjem fra vores samarbejdspartnere fra verden over, hvorfor leveringstiden i dette tilfælde kan variere alt efter, hvor varen skal hentes hjem fra.

Leveringstiden afhænger naturligvis også af vores fragt partner, GLS, som står for at levere alle pakker hos SURFMORE.

 

Hvilket fragtfirma sender I med?

Alle pakker fra SURFMORE sendes med GLS.

Vi sender udelukkende til pakkeshop.

 

Kan min pakke blive leveret i weekenden?

Det kan den godt. 

Fragtfirmaet, GLS, som vi sender alle vores pakker med, leverer også alle lørdage.

 

Hvordan følger jeg leveringen af min pakke?

Når vi har afsendt din ordre, modtager du altid et Track & Trace nummer, som du kan spore din pakke med.

Ved at klikke på dette link: https://gls-group.eu/DK/da/home/ kan du spore din pakke. Du indsætter blot dit forsendelsesnummer i linket, og så kan du se, hvor din pakke befinder sig.

Du kan dog først spore din ordre, når den er afsendt fra vores lager og har du bestilt en vare med længere leveringstid, kan den ikke spores, før den er afsendt fra os.

 

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Nej, det kan du desværre ikke. Vi er udelukkende en webshop, hvorfor det ikke er umuligt at afhente ordre på vores adresse.

 

Hvad koster det at få leveret sin pakke?

Vi tilbyder gratis fragt ved køb af 599 kr. Det vil sige, at hvis du bestiller for mindst 599 kr. på vores webshop, får du gratis fragt.

Ved alle ordrer under 599 kr. tager vi et leveringsgebyr på 39 kr. ved levering til pakkeshop med GLS.

 

Returnering

Herunder finder du al information om returnering.

 

Hvordan returnerer jeg en pakke?

Du skal blot følge vores returneringsvejledning for en let proces.

 

Hvad koster det at returnere en pakke?

Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du selv betale for fragten tilbage til vores adresse. 

Dette kan du læse mere om i den ovenstående returneringsvejledning.

 

Hvor lang returret har jeg hos SURFMORE?

Vi tilbyder en returret på 100 dage.

 

Har I modtaget min returpakke?

Har du anvendt vores returportal ved din returforsendelse, kan du herigennem bruge pakkenummeret på dit fragtlabel til at spore forsendelsen. På den måde kan du se, om vi har modtaget din pakke.

Du kan spore din returpakke ved at trykke på dette link: https://gls-group.eu/DK/da/home/

Vær gerne opmærksom på, at vi har op til 10 hverdages behandlingstid på pakker, der kommer retur.

Beløbet refunderes tilbage til det kort, der blev brugt, da du lavede ordren. Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto grundet sikkerhedsmæssige årsager.

 

Varens stand når du sender den retur 

Pr. 13/6-14 er der ændret i lovgivningen omkring websalg jf. forbrugeraftaleloven §8. Dette betyder, at du er tilladt at teste produktet på samme niveau hjemme, som du vil kunne i en butik. Dette vil sige, at du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes dennes håndtering af varen for at fastslå varens egenskaber, type, art og den måde, som den fungerer på. 

Du skal være opmærksom på, at hvis du sender en vare retur, der er blevet brugt, hvor f.eks hangtags er taget af eller vasket, vil varens værdi blive forringet med minimum 50%. 

I visse tilfælde vil forringelsen være helt op til 100%. Dette afgøres af SURFMORE efter modtagelse af varen.

Husk:

Vi er altid kun interesseret i at finde løsninger med vores kunder, men der er også grænser for, hvad vi kan acceptere, f.eks:

  • Produkter der returneres med røglugt
  • Produkter der returneres med hvide hundehår eller lign.
  • Produkter, hvor det er tydeligt, at de har været i brug
  • Produkter hvor den originale indpakningen er forsvundet

Det er dit ansvar som kunde at returnere købet i samme indpakning og stand som ved modtagelse.

Vi skal kunne pakke produktet om og videresælge det uden synlig slid og defekt indpakning, samt overordnet værdiforringelse.

 

Reklamation

Du kan finde al information om reklamation herunder.

 

Hvordan meddeler jeg en reklamation?

Hvis du ønsker at meddele en reklamation, skal du kontakte os i vores kontaktformular i bunden af siden eller på kontakt@surfmore.dk.

Hvis vi skal kunne lave en grundig vurdering af sagen, skal du sende følgende til os i mailen:

  • Forklar grundigt problemet, og hvordan det er opstået
  • Vedhæft tydelige billeder af årsag til reklamationen og hellere for mange end for lidt
  • Dit ordrenummer

Når du har tilsendt os ovenstående, vurderer vi sagen.

Du kan læse mere om reklamation på vores handelsbetingelser.