dryrobe

På denne side kan du se alle vores produkter fra mærket, dryrobe. Rul ned på siden og find dryrobes samt meget mere.

Viser alle 4 resultater

  • dryrobe-jakke-pink-camo

    dryrobe® Advance – Long Sleeve – Black Camo Pink

    1.399,00 kr.
  • dryrobe-camo-pink-jakke

    dryrobe® Advance – Long Sleeve – Camo Pink

    1.399,00 kr.
  • dryrobe-jakke-sort-grå

    dryrobe® Advance – Short Sleeve – Black Grey Pink

    1.199,00 kr.
  • dryrobe-skifte-måtte-change-mat

    dryrobe® Changing Mat – Black/grey

    299,00 kr.
    Kun 5 stk tilbage

Dryrobe

De populære jakker fra Dryrobe har været udsolgt år efter år. En Dryrobe giver dig de perfekte betingelser for omklædning før og efter vandsport, samt outdoor og udeliv.

Når du vælger en changing jakke fra Dryrobe får du en ideal jakke til omklædning indenfor alle typer aktivitet. Hold dine hænder varme i lommerne, eller brug jakken til omklædning, og opbevaring af alt fra telefoner til snacks.

En Dryrobe er et af de førende brands på markedet indenfor jakker til omklædning.

 

Dryrobe til vinterbadning og surfing 

En Dryrobe er efterhånden blevet populær blandt mange. Faktisk var det primært surfere som startede med at benytte jakken til omklædning. Dryrobe jakken var nem at bruge og den var samtidigt varm. Det gjorde den ideal til omklædning før og efter surfing. Samtidigt var den varm og vindtæt – og dette gjord den populær!

Blandt vinterbadere er Dryrobe jakken gennem årerne blevet en af de fortrukne jakker. Den er hurtig at tage på og den giver dig hurtigt varmen efter en tur i det kolde vand.

 

Hvem står bag Dryrobe? 

Stifteren af Dryrobe hedder Gideon Bright og kommer oprindeligt fra England. Selve dryrobe jakken var faktisk i bund og grund baseret på en idé fra hans mor, da han var yngre.

Gideon elskede at surfe og gerne hele året rundt. På et tidspunkt blev det så koldt, at hans mor valgte at sye en slags “kåbe”.  Denne “kåbe” som faktisk var en julegave blev starten på dryrobe jakkerne.

Dryrobe er kendt for at holde produkterne simple. De skal være til at forstå og alle skal have mulighed for at få glæde af produkterne.